Makaleler

MAKALELER:

1.Çanakkale Geçilmez, Diyanet Aylık Dergi, Mart 2003, S.145,s.28–32.

2.Yaygın Eğitimin Değişmez Mekânları Camiler, Diyanet Aylık Dergi, Ekim 2004,S.166,s.50–52; Diyanet Avrupa Dergisi, Ekim 2004, S.66,s.29–31.

3.Camiler ve Toplum Hayatındaki Yeri, Diyanet Avrupa Dergisi, Ekim 2005,S.90,s.33–35.

4.Kültürlerarası Eğitim Çerçevesinde Dinler arası Eğitim ve Türkiye için Önemi, Somuncubaba Dergisi, S.73.

5.Kültürlerarası Eğitim Nedir? Somuncubaba Dergisi, S.76.

6.Çocuklar ve Medya, Sosyal Hizmet Dünyası Dergisi, S.4, s.17–20, Sivas 2007.

7.Çocuklar Bize, Gelecek Çocuklara Emanet, Diyanet Avrupa Dergisi, Aralık 2007,S.104,s.34–36.

8.Çocuklarımızın Eğitimi ve Çizgi Filmler, Somuncubaba Dergisi, S.13,s.35–38. 1997

9.Çocuklarımızı Dini Konularda Nasıl Eğitelim, Somuncu Baba Dergisi, 4 sayı

10.Divriği ulu Cami ve Darüşşifası üzerine bazı tespitler, Diyanet Avrupa Dergisi, Şubat 2007, S.94, s.46–49.Sultan Şehir Dergisi

11.Güzeli Yakalamak, Beş belde Dergisi,

12.Tarihten Bir Yaprak, Darende İlh Fak dergisi, S.1.

13.Müllheimda Türk Bayrağı, Türk edebiyatı Dergisi

14.İki Hadise Bir gerçek, Türk edebiyatı dergisi

15.Yaz Kur’an kursları Öğretim Programına Teorik ve Pratik Açıdan Bakış, Fırat Ünv.İlahiyat Fakültesi Dergisi, Şubat 2009 sayısı.

16.Yaz Kur’an Kurslarında Öğrenci Başarısı, Cumh.Ünv.İlahiyat Fakültesi dergisi,Temmuz 2009 sayısı.

17.Medya Kıskacındaki Çocuklar, Din Bilimleri Dergisi, 8.Cilt, 4.Sayı, s.183-190,Şubat 2009, Samsun.

18.Milli Mücadele Yıllarında Atatürk, Dini Yayınlar ve Din Adamları, Elazığ İlahiyat Fakültesi Dergisi, S.17/1, s.75-83, Elazığ 2012.

19. Yeni Öğretim Programı ve 8 Ay Süreli Kur’an Kursları, Elazığ İlahiyat Fak. Dergisi, Mayıs 2010.

20.Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Aile Eğitimi, Cumhuriyet Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi Dergisi, C.XV, S.1, s.377-386, Sivas 2011.

21. “Dini Eğitimin Ön Şartı Olarak Çocukta Ahlaki Kavramların Gelişmesi”, Kurt Müller’den çeviri, Şuayip Özdemir’le birlikte, Tabula Rasa Dergisi, Yıl: 1, S.1, s.195-203,

ISPARTA.

22. “Hz.Peygamberin Kardeşlik (Muahat) Uygulamaları ve Günümüz Açısından Değerlendirilmesi”, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:14 Yıl:14 Sayı:1/14, s. 231-243

23. SEVGİ, DİN DİLİ ve HİKÂYELERİN ÇOCUKLARIN DİN EĞİTİMİNDEKİ YERİ ve ÖNEMİ , The Journal of Academic Social Science StudiesVolume 6 Issue 3, p. 1285-1298, March 2013, Fransa.

24. Teorik ve Pratik Açıdan Yaz Kur’an Kursları Öğretim Programına Bir Bakış, Fırat Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2009 Elazığ.

25. İSLAM’IN İLK YILLARINDA KADIN EĞİTİMİ, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2013-Bahar, Bolu.

26. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretiminin Temelleri Üzerine, AİBÜ İlahiyat fakültesi dergisi, Cilt 1 Sayı 1, Bolu 2013.

27. Kur’an ve Sünnette İnsan Onuruna Eğitim Açısından Bir Yaklaşım, Amasya Ünv. İlahiyat Fakültesi Dergisi, Sayı 4, s 37-56, Amasya 2015.

28. Camilerde Sunulan Hizmetlerin Rehberlik ve İletişim Açısından Değerlendirilmesi, JASSS Dergisi, Spring II, p: 233-248, 2016.

29. Okul Öncesinde Hikaye ve Masallarla Değer Eğitimi (İngilizce), Journal of Education and Practice, Vol:8, No:30, 2017, Hong Kong.

30. Alevilik Tartışmaları Üzerine,  2017, Zeitschrift für die Welt der Türken Dergisi Vol. 9 No: 2, München/Almanya.

31. TÜRK NİNNİLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ,  2018, Electronic Journal of Social Sciences, Cilt:17, Sayı: 66, ss: 595-603 (Mehmet Kanak ve Çağrı Subaşı ile birlikte)..

32. Contribution of Plays and Toys to Children’s Value Education,  Asian Journal of Education and Training, Vol. 4, No. 2, 146-149, 2018.

33. “J.J.Rousseau, Emile and Religious Education”,  Universal Journal of Educational Research, 6(7), 2018.

34. “Teaching Values with Stories and Tales in the Preschool Period”,  Journal of Education, Vol. 8, No. 30, 2017 (Mehmet Kanak ile birlikte).

35. “Kültür ve Turizm Şehirlerinin Tamamlayıcı Unsuru: Oyuncak Müzeleri”,  Cumhuriyet Üniversitesi, Turizm Fakültesi Dergisi, Sayı: 2, ss: 59-65, Sivas, 2018.

6 Yorum

Yorum bırakın